piątek, 29 marca 2013

The Versatile Blogger

Wiem, wiele z Was wchodząc tu pomyślało, że jest nowy rozdział, ale pomyślałam, że jeżeli dostałam pierwszą nominację do The Versatile Blogger, to poświęcę temu osobny post, bo potem to wszystko muszę robić naraz.

A więc tę nominację dostałam od: Alicja Lafnei Duda

Każdy nominowany, powinien: 


 - podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Fakty o mnie

1. Od czwartego roku noszę okulary -,-
2. Nie znoszę filmów przygodowych
3. Od 7 lat NIE wierzę w prawdziwą przyjaźń
4. Słucham: reggae, pop, rap
5. Nienawidzę ludzi, którzy są dwulicowi
6;. Ciągle jem kiedy się nudzę
7. Słuchając muzyki zatracam się we własnym świecie

Blogi, które nominuję 


Miało być ich 10 ale w końcu stanęło na 4 xd

I to chyba tyle.. 
Ze swojej strony życzę Wesołych Świąt ! ;D 

5 komentarzy:

  1. Świetne fakty
    Hmm .. Prawdziwa przyjaźń istnieje ;)
    Kiedy kolejny rozdział ??!! Są genialne ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy będze nowy rozdział bo nie umiem się doczekać. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś dodawać częściej rozdziały. Żebyśmy nie czekali tak długo na rozdziały .
    Wciągnęły mnie !!! ;33

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na kolejny rozdział i zapraszam do mnie http://nochybanienormalnienienormalna.blogspot.com/ może ci się spodoba :) :******

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje:) Nominowałam cię do The Versatile Blogger Award.
    Po więcej informacji wpadnij tutaj :)
    http://w-zyciu-piekne-sa-tylko-chwille.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń