piątek, 25 stycznia 2013

Rozdział 11

-Szukał?- zdziwiłam się- kiedy?
-Chwilę temu- powiedziała
-A teraz gdzie jest?- spytałam
-Tego już nie wiem- odparła
-Super, dzięki- powiedziałam siadając w fotelu
-Czemu taka ładna dziewczyna siedzi sama?- usłyszałam nad sobą. Popatrzyłam wprost na Dawida, ale nic nie odpowiedziałam- mogę dotrzymać ci towarzystwa?- spytał
-Możesz- powiedziałam bez entuzjazmu
-Świetnie. chciałbym cię lepiej poznać- powiedział
-Po co?- spytałam chodź mało mnie to interesowało
-Nie cieszysz się?- spytał ze zdziwieniem- normalnie każda laska o tym marzy
-Widać nie jestem każda- odgryzłam się
-Ale za to jesteś zadziorna- zaśmiał się
-I tego nie zmienisz- mruknęłam wstając i odchodząc
-Ej nie obrażaj się- zawołał i już po chwili był przy mnie
Spojrzałam wprost w jego oczy i zaśmiałam się szczerze.
-Nie obraziłam się- powiedziałam nadal się śmiejąc- czemu tak uważasz?
-A tak jakoś zareagowałaś, że pomyślałem, że...
-To źle pomyślałeś- powiedziałam

Godzinę później
byliśmy po kolejnych lekcjach z angielskiego. Według oficjalnej nazwy były to warsztaty, ale nauka zawsze pozostanie tylko nauką. Mamy dziś wolne, bo jest brzydka pogoda, a jedna z wychowawczyń źle się poczuła, więc możemy robić co tylko chcemy.
-Przeszłabym się na imprezę- stwierdziłam po chwili patrząc z wyczekiwaniem na przyjaciółkę
-Ja też- dodała
-To co idziemy?- spytał Dawid
-Ale gdzie?- spytała Kaśka
-Do klubu- mruknęła Marlena patrząc wymownie na Kaśkę
-Ok spoko- powiedziała Kaśka chodź jej głos wcale nie wskazywał na to, że była do tego pomysłu przekonana
Mieliśmy się spotkać za pół godziny w holu więc poszłam z dziewczynami do pokoju się przygotować. Ubrałam to: LINK , poprawiłam makijaż i już po chwili byłyśmy gotowe do wyjścia. Chłopacy już czekali na nas w umówionym miejscu. Popatrzyłam odruchowo na godzinę. Nie spóźniłyśmy się, w moim wykonaniu to był najwyraźniej rekord sądząc po minie Adama na mój widok.
-Brawo pierwszy raz na czas- zaśmiał się Adam
-Mówisz jakbym zawsze się spóźniała- powiedziałam
-Bo tak jest
-Nie, nie jest. Często przychodzę na czas- zaśmiałam się
-Chyba  w snach odgryzł się Adam
-Chciałbyś- skomentowałam
-Ale macie tematy- zaśmiał się Kuba podchodząc do nas- Megan, szukałem cię dzisiaj
-Susan mi mówiła, coś się stało?
-A nie.. tak tylko chciałem cię zobaczyć
Dobrze, że było ciemno i miałam na sobie puder, bo czułam jak robię się czerwona. Adam spojrzał na mnie z uśmiechem.
-A jednak to idzie w 2 strony- powiedział szeptem
-Spadaj- zaśmiałam się
-Wy serio jesteście tylko przyjaciółmi?- doczepił się Marcin patrząc na mnie i Adama
-Tak, a masz z tym jakiś problem?- spytałam
-Nie, ale spędzacie ze sobą tyle czasu, że to się staje podejrzane-zaśmiał się
Popatrzyłam na niego z rozbawieniem.
 -Chyba cię pogięło- powiedziałam- ale jak szukasz sensacji to proszę: Adam chodził kiedyś z Susan..
-Cooo?!- oczy Dawida nagle zrobiły się ogromne- kiedy?
-W sumie to już dawno- powiedział Adam patrząc na mnie z wyrzutem
-A ona to dopiero jest laska- dodał Kuba
Popatrzyłam mimochodem na Kubę. Czyli, że podoba mu się Susan, a nie ja... świetnie..
-Nie przejmuj się, tak tylko powiedział- wyszeptał mi do ucha Adam kiedy chłopacy zaczęli rozmowę o czymś innym
-Pewnie- mruknęłam z sarkazmem i poszłam do Marleny i Kaśki
Chwilę potem weszliśmy do zatłoczonego już klubu. Mimo panującego ścisku, w ciągu pierwszych 5 minut znaleźliśmy wolny stolik.
-Idę po drinki- powiedziała Susan- Megan chodź ze mną- dodała patrząc na mnie
-Nie spytasz nas co chcemy?-zdziwił się Marcin
-Ja stawiam ja wybieram- zaśmiała się Susan
-Nie pożałujecie-stwierdził Adam- Susan jest specem od drinków
-Dobra, zdajemy się na ciebie- stwierdził niezbyt przekonany Dawid- ale ja chcę coś mocnego
Susan tylko się zaśmiała i ruszyłyśmy w stronę baru.
-Coś między wami jest?- spytała kiedy już tam dotarłyśmy
-Między kim?- spytałam
-Tobą i Adamem? Wiem, że to nie moja sprawa, ale przyjaźnimy się i chyba...
-Nic nie ma- przerwałam jej- chłopcy sobie jaja robili i tyle
-A to spoko- stwierdziła- chciałam się tylko upewnić
Po kolejnych pięciu minutach udało nam się przedrzeć z drinkami przez klub bawiących się i dotrzeć do stolika. Ledwo usiadłyśmy, to Kuba podszedł do Susan i o coś spytał. Na początku nie wiedziałam o co, bo przez ogólny hałas nic nie słyszałam. Po chwili Susan wstała i poszła z Kubą na parkiet. Ekstra- pomyślałam.
-Może my też pójdziemy?- spytała Adam wskazując na parkiet
-Lepiej nie- powiedziałam- znowu stwierdzą, że coś między nami jest
-Ok- powiedział Adam wyraźnie zwiedziony
-Megan, a może pójdziesz ze mną?- spytał Dawid podchodząc do mnie
-Jasne- powiedziałam wstając i zostawiając resztę przy stolikach 
-Dobrze się bawisz?- spytał, po którejś piosence
-Jasne- zaśmiałam się
-Mam inne wrażenie
-Czemu?-zdziwiłam się
-Bo cały czas patrzysz na Susan i Kubę
Dopiero po chwili zorientowałam się co tak naprawdę Dawid do mnie powiedział. Nie wiedziałam, ze było to aż tak bardzo widoczne. Szybko odwróciłam wzrok od tańczącej pary i skupiłam się na Dawidzie. Miałam wrażenie, że będę musiała sobie odpuścić Kubę.
Konkurencja z inną dziewczyną: ok, konkurencja z przyjaciółką: odpada.
_____________
No i jest kolejny rozdział xx
Dostałam pierwszą nominację do Liebster Award na tego bloga od  i bardzo się z tego faktu cieszę. 
A oto odpowiedzi na pytania:
1 Skąd pomysł na bloga ?
Chciałam zawiesić mój 1 blog, a to miała być taka chwilowa odskocznia na wypadek, gdyby mi się nudziło. Skończyło się na tym, ze teraz mam 2 aktywne blogi xx
 2 Twoje zainteresowania, hobby ?
Pisanie, fotografia, muzyka.
 3 Podoba Ci się twoje miasto/wieś w którym mieszkasz ?
Nawet tak
 4 Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Irysy
 5 Jakie blogi z opowiadaniami lubisz czytać ?
Takie, w których nie można domyślić się zakończenia
6 Co jest cenniejsze - intelekt czy uroda ?
Intelekt
7 Ulubiony blog ?
Chwilowo nie mam, bo ten, który był, to się już skończył niestety.
 8 Potrafisz gotować ?
Ani tak, a ani nie. Jeśli sytuacja mnie do tego zmusza to potrafię ugotować, ale ogólnie to nie lubię za bardzo 
 9 Ulubiony kolor ?
Zielony i żółty
 10 Gdyby ktoś napisał Twoją biografię, jak brzmiałby jej tytuł?
hahah dobre pytanie
 11 Jaki jest, Twoim zdaniem, najtrudniejszy przedmiot w szkole ?
Niemiecki, Fizyka, Chemia, Polski, Angielski, Geografia, Historia... no mniej więcej tak xx

Nie zadaje pytań ani nie nominuję, bo w sumie nie znam żadnych blogów tej kategorii o nastolatkach. Czytam kilka blogów, ale one różnią bardzo, a i tak nominowałam je ostatnio przez mojego 2 bloga, więc to by było bez sensu.;D

7 komentarzy:

  1. *.* mega , mega .
    już czekam na następny rozdział ^^ ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty ten rozdział ♥ Czekam z niecierpliwością na następnyy ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten rozdział!
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne...:)
    Czekam na kolejny rozdział:D

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczyna sie ciekawie rozkręcać :3

    OdpowiedzUsuń