sobota, 29 grudnia 2012

Rozdział 6

Wstałam jako pierwsza i rozglądnęłam się po pokoju. Wszyscy spali. Poszłam się więc umyć, ubrać i zeszłam na śniadanie. W restauracji jednak nikogo nie było. Usiadłam w rogu i zaczęłam jeść świeżo zrobione przeze mnie tosty. Z czasem zaczęło schodzić się coraz więcej osób. Susan też pewnie się obudziła i znając życie będzie miała mi za złe, że sama poszłam a ją zostawiłam w pokoju, jednak nie miałam zamiaru się tym przejmować, ponieważ nawet jakbym chciała ją obudzić to by nie wstała, więc to nie miało najmniejszego znaczenia.
Po chwili do mojego stolika dosiadł się Adam.
-Gdzie Susan?- spytał
-Nie wiem, chyba w pokoju- powiedziałam i upiłam łyk soku
-Idziemy gdzieś dzisiaj?- spytał
-A co proponujesz?- spytałam
-Dyskotekę- zaśmiał się
-Na waszym miejscu bym nie planowała za szybko- nad nami pochyliła się opiekunka
-Dlaczego?- spytałam
-Proszę- mruknęła opiekunka podając mi małą karteczkę, a potem wręczając taką samą Adamowi
-Kurwa- mruknął Adam patrząc na swoją
-Co?- spytałam się rozwijając zielony świstek papieru- świetnie- mruknęłam po chwili
-Czemu macie takie miny?- spytała Susan przychodząc do naszego stolika
Podałam jej kartkę
-Jaja sobie robią?- warknęła Susan
-Chyba jednak nie..- powiedziała Marlena dosiadając się kolejno z Kaśką

                                                        Plan dnia:

8:15 - Pobudka, toaleta poranna
9:00 - Śniadanie
9:30 - Warsztaty językowe z Native Speaker`s
10:30 - Przerwa na II śniadanie
11:00 - Zajęcia rekreacyjne (np. plażowanie, łucznictwo, zajęcia plastyczne) uzależnione od warunków pogodowych
12:30 - Warsztaty językowe z Native Speaker`s
14:00 - Obiad, przerwa poobiednia
15:30 - Zajęcia rekreacyjno-sportowe (w tym: kajaki, żaglówki, narty wodne, baseball, golf, pływanie wpław i plażowanie, paint ball)
18:00 - Warsztaty językowe z Native Speaker’s
19:00 - Kolacja
20:00 - Zajęcia rekreacyjno-sportowe (w tym: rozgrywki i turnieje: horse shoes, frisbee golf, siatkówka , ping-pong, Scrabble, twister)
21:00 - Dyskoteka, ognisko, karaoke, projekcje filmów
22:30 - Cisza nocna

-I że niby będziemy mieć coś takiego przez 2 tygodnie?- spytała zrozpaczona Susan
-Chyba tak- mruknęłam
-Nie chyba tylko na pewno- uśmiechnęła się do nas opiekunka- przecież sami wybraliście sobie obóz językowy...-dodała
Ja, Susan i Adam popatrzyliśmy się na nią jednocześnie.
-No właśnie nie- powiedział po chwili Adam
-To już wasz problem- powiedziała wychowawczyni takim tonem jakby uważała że pewnie jesteśmy tu za karę a konsekwencje trzeba ponosić z godnością
 -21:00 - Dyskoteka, ognisko, karaoke, projekcje filmów?- westchnęła Susan- ciekawe co to będzie...
-A co z normalnym dyskotekami? W klubach?- spytałam jednak nikt mi nie odpowiedział
-Wiedzę, że dostaliście już plan dnia..- podsumował Kuba ze śmiechem dosiadając się do naszego stolika
-No co ty..- mruknęłam z niezadowoleniem
-Ale spokojnie, da się ominąć często plan dnia i robić co się chce- dodał po chwili
-Podobno na wszystkich zajęciach sprawdzają obecność...- powiedziała cicho Susan
-Bo tak jest- powiedział- jednak da się to ominąć
-Byłeś już na takim obozie?- spytałam
-Niestety jestem na nich co rok...- powiedział Kuba
-Co rok? -zdziwiłam się
-Tak, ale nie dlatego, że chcę-dodał szybko
-Spoko- powiedziałam czując że ma podobną sytuację do nas
-Także do zobaczenia na warsztatach- powiedział wstając- przez pierwsze kilka dni trzeba być na wszystkim, potem się coś wymyśli
-Na razie- pożegnaliśmy się
-Myślisz, że uda nam się robić co chcemy?- spytała Susan Adama
-Pewnie, że tak- zaśmiał się- z Kuby pomocą to będą nasze wakacje bez jakiś durnych gier jakbyśmy mieli 10 lat...
-To dobrze- podsumowała Marlena.
________________________
*W najbliższym czasie powinnam uzupełnić zdj w zakładce BOHATEROWIE- ale muszę znaleźć pierwsze jakieś fajne
xx

9 komentarzy:

  1. Kiedy kolejna część? :P Pisz szybciej i wrzucaj po kilka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie mi się podoba.. ;) pisz dalej ;) już nie mogę się doczekać nn :)pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! czekam na dalsze części.
    Opowiadanie u mnie na 1 miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy będzie następna cześć opowiadanie jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarąbisty rozdział i blog także <33

    OdpowiedzUsuń
  7. super aż nie chce mi się przestawac czytać ale niestety musze .

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej ten Kuba piękne imię :D

    OdpowiedzUsuń