wtorek, 18 czerwca 2013

II część bloga !

Postanowiłam podzielić ten Blog na dwie części.
Jedna właśnie dobiegła końca.
Dla Was nie będzie miało to żadnej różnicy, ale mi się tak po prostu będzie lepiej pisać.
A więc...

Megan wyjechała, zostawiła przyjaciół... Adama... Alana...
Co teraz?
Jej życie ulegnie zmianie.. Ale czy na lepsze?

Ze swojej strony, obiecuję Wam, że postacie Adama i Alana pojawią się jeszcze w Blogu.
Mam nadzieję, że w tej nowej części będziecie mnie równie mocno wspierać jak w pierwszej.
Zakładając ten Blog, nie sądziłam, że tak się rozwinie...

To tylko dzięki Wam,
Ponieważ Bloga nie tworzy tylko autor, ale także czytelnicy
Dziękuję <3


6 komentarzy:

  1. Hej. Zostałaś nominowana do Libster Award Blog. Więcej informacji u mnie: http://love-life1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie a kiedy początek 2 części ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, czekam na kolejne rozdziały : ) Przeczytałam już wszystkie (32) i dzisiaj drukuję żeby wziąć na obóz (na który jadę 1 lipca) i móc tam przeczytać to jeszcze raz(nie będę miała internetu).
    Uwielbiam : )

    OdpowiedzUsuń