poniedziałek, 30 września 2013

INFORMACJA 1

Samo założenie nowego bloga troche zajmie czasu, bo z jakiegoś powodu nie mogę ustawić tytułu..
Nawet jak wpisze największe głupoty typu: ,,dshfvdshb" to się przez chwilę ładuje i wyświetla mi, że jest zajęty..

Pojawiło się dosyć ciekawe pytanie pod epilogiem:
,,dlaczego konczysz tego bloga? np jak zalozysz nowego ale z ta historia to jaka to roznica?" 

Tak.. jest ogromna różnica.
Nowy blog będzie tylko i wyłącznie w połowie kontynuacją tego..
Co będzie wspólne? Oczywiście przeszłość. To co wydarzyło się tutaj będzie miało kontynuację w kolejnym blogu, ale nie bezpośrednią.
Mam zamiar zrobić to tak, żeby oba blogi nie były  w żaden sposób od siebie uzależnione..
Czy mi się to uda...- zobaczymy 

Jak na razie nie mam jeszcze nic oprócz zdjęć postaci ;D

Liczę, że ktoś jeszcze czeka na nowego Bloga ;D 

M.



9 komentarzy:

  1. Ja czekam i mam nadzieję że szybko ci się uda założyć nowy blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak założysz to daj znać, bo bardzo jestem ciekawa kontynuacji. Życzę weny i.... czegoś tam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekaaam ; * No i czekam jeszcze na notke na tw drugim blogu ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwoscia! :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm. jestem ciekawa nowego bloga ..... Czekam :D

    A tak przy okazaji :
    Blog jest o 18 letniej Alex i jej przygodach w nowym mieście jak i państwie. Przeprowadziła się ona z dość zatłoczonego, pełnego spalin jak i słońca Tokio do bardziej spokojnego, pochmurnego Londynu wraz z rodzicami i swoją ukochaną nianią Merry. Co ją łączy z przystojnym Jem'em i zapierającym dech w piersiach Greg'iem? Jak zaklimatyzuje się w nowej szkole i domu? Czy jej przyjaciółka Vicy otrząśnie się po tym co jej się wydarzyło ?

    Zapraszamy na naszego bloga "Gangsterska miłość". Dopiero zaczęłyśmy pisać. Mam nadzieję, że nas trochę wesprzesz na duchu :D

    Pozdrowienia Caroline i Mela.

    OdpowiedzUsuń